Υπό έκδοση

Περίληψη


Δεκαοκτώ άτομα. Άντρες και γυναίκες άγνωστοι μεταξύ τους μέχρι εχθές, θα τους ενώσει η διαφορετικότητα και η ανάγκη για σεξουαλική ικανοποίηση. Κανένα σύμπλεγμα δεν θα είναι μιαρό και καμία φαντασίωση ανεκπλήρωτη. Τίποτα δεν θα μπορέσει να εγγυηθεί την σωματική ακεραιότητα κανενός, καθώς ο πόνος και το αίμα περιλαμβάνεται στις ανάγκες μερικών εξ’ αυτών. 
Σήμερα, στο μεσαιωνικό πύργο του Χόρστ Φερνχάϊμ στα Αυστρογερμανικά σύνορα, κάποιοι αναίτιοι φόνοι στο οργιώδες πάρτι που φιλοξενεί ετούτη την παγωμένη Άνοιξη, θα γίνουν η αιτία να μαθευτεί μια ανατριχιαστική ιστορία που ξεκινάει από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. 
Τίποτα δεν είναι προδιαγεγραμμένο καθώς η διαστροφικές επιταγές της ψυχής των ηρώων που απαρτίζουν το έργο, παρασύρουν ολοένα και βαθύτερα όλους στο τέλμα που αποζητούν ως λιμάνι ή εξιλέωση. 
Ανταλλαγές συντρόφων, απάτες, ίντριγκες, ομοφυλοφιλία, ερωτικά τρίγωνα, και θάνατος είναι ο χάρτης που θα τους οδηγήσει σε ένα κόσμο τόσο μακρινό, όπου μόλις τα φώτα σβήσουν, η έρημος θα φαντάζει για όαση…  

  • Τίτλος και έργο νομίμως κατοχυροθέντα


Σημείωμα του συγγραφέα:

  
Οι ηδονές που λαξεύουν το έδαφος του καθωσπρεπισμού, βρίσκουν καταφύγιο σε αυτό το βιβλίο που προχωράει αργά εξετάζοντας τον μύθο και από τις δύο πλευρές. Και από εκείνη του θύτη αλλά και από την άλλη του θύματος διότι υπάρχουν εκατέρωθεν και σπουδαία δίκια αλλά και εξαιρετικές ανάγκες. Ευυπόληπτα μέλη τής κοινωνίας ακολουθούν τον δρόμο που αδυνατούν να αποφύγουν και γίνονται έρμαια των αναγκών τους καθώς εμπλέκονται σε καταστάσεις που αδυνατούν να ελέγξουν. Οι παρά φύση έρωτες είναι η ομαλότητα, οι βαριές σωματικές βλάβες μπορεί να είναι οι εξαιρέσεις, όμως υφίστανται και αναλύονται με την σοβαρότητα που τους αρμόζει. Η ‘’πίεση’’ αποκτά την δική της περίοπτη θέση και η ύποπτη αποδοχή του θύματος σκαλίζει ραδιουργίες και τεράστια άλλοθι κτίζοντας ηδονές πέρα από τα όρια. Η ομορφιά του αληθινού έρωτα υπάρχει και αυτή, ώστε να περιπλέξει με όλο της το μεγαλείο τα χρώματα που συνθέτουν το πεδίο δράσης όλων των ηρώων.

***

Τίποτα δεν έχει πληρωθεί πιο ακριβά από το κίβδηλο νόημα της ελευθερίας του ήθους και της έκφρασης όπου αρκεί μία και μόνη αναφορά σε θέματα ταμπού ώστε όλοι να ξεφωνίσουν αναθέματα διαρρηγνύοντας ιμάτια, -ακόμη και σήμερα- εξορκίζοντας τις εκπορνεύσεις εκείνες που ενδεχομένως παρακαλούσαν να είχαν και στους ίδιους συμβεί.
-Υποκρισία;
-Μα ναι!
Και ποιος θα μιλήσει για την ηθικότητα την ηθικής; Ποιος θα τολμήσει να την ψέξει, όταν επί αιώνες οριζόταν η οδύνη σαν αρετή, η κρυψίνοια ως ομοία, η γνώση ως κίνδυνος όπως και η ευζωία; Χρειάζεται σίγουρα η υπέρβαση πολλών θεμάτων ώστε να σταθούν οι πάγιοι επικριτές ήρεμοι ατενίζοντας μία πραγματικότητα που ίσως δεν τους αφορά η ‘’αθλιοσύνη’’ της, όντας ταπεινοί γνώστες των ισχυρά περιφραγμένων ορίων της ‘πάλλευκης’ ψυχής τους. Το έλεγα και πρωτύτερα, το ''εύγε'' ανήκει σε εκείνον που έχει δίκιο και σιωπά. Σε εκείνους που μπορούν αλλά δεν θέλουν, διότι αντιλαμβάνονται και υπερασπίζονται το δικαίωμα στην παρέκκλιση των λίγων ή των πολλών και των διαφορετικών εις πάσαν περίπτωσιν.

***

Θα πρέπει να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους; Ο ‘’βόρβορος’’ των ηθών αναφέρεται ή εξορκίζεται ως ασθένεια μολυσματική που όμως εξακολουθεί και εξαπλώνεται και από τον πυρήνα της εξόρκισής του; 
Σίγουρα θα ήμασταν πολύ καλύτεροι αν ομολογούσαμε στον εαυτό μας όλη την τυρανικότητα του νου μας, ο οποίος αρνείται τους ορισμούς -τις επιταγές- του ενστίκτου και ενστερνίζεται τις διδαχές της εξοργιστικής πλειοψηφίας που δικτατορεύει εδώ και αιώνες με τις πλούσιες κρίσεις της την πρόταση τής μειοψηφούσας διαφορετικότητας. Με αυτό δεν ισχυρίζομαι πως η γνώμη της μειοψηφίας υπερέχει. Θα ήταν ανόητο κάτι τέτοιο, όμως το δικαίωμα στο λάθος, τής ανήκει ακέραιο όπως και στο υποκειμενικά ορθό. 
Θεωρείστε σίγουρο πως υπάρχουν δύο σωστά -για το ίδιο πράγμα, για την όμοια κατάσταση-, αλλά και ακόμη περισσότερα εφ' όσον δεν ‘’βλάπτουν’’ κανέναν έξω από τους συμβαλλόμενους, διότι η κάθε ομάδα έχει συμβαλλόμενα μέλη, τουτέστιν, οικειοθελώς υπογράψαντες, που δικαιούνται την αυτοδιάθεση πέρα από κάθε όριο.


Το έργο αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο 2017
(Η καθυστέρηση δεν οφείλεται στον συγγραφέα)

  • Αποσπάσματα του υπό έκδοση έργου δεν αναμένεται να δημοσιευθούν λόγω της τολμηρότητας του περιεχομένου.